Cesaretini Kaybetmeden Savaşabiliyor musun*



Eğer;
“Amacını genellikle gözünün önünde bulundur, tek tek şeylerde ise duruma uy.” diyorsan ve mücadele yolunda karşına çeşitli sorunlar çıkacağının bilincindeysen, zorluklarla baş edebilmek için amaçlarını sürekli sıcak tutuyor ve bağlılığını yitirmiyorsan, zaman zaman yolunu değiştirmek ve bir kayanın etrafından dolanman gerekse bile hayallerinden kopmuyorsan,
SENDEN ADAM OLUR.

Eğer;
Çaresizliği yaşayıp, korkuyu duyup, hayal kırıklıklarını tattıktan sonra bile daha iyi bir hayata kavuşma arzusunu yitirmediysen, hayatın sana sunduklarından daha fazlasını hak ettiğini düşünüyorsan, gözlerini büyük zaferler kazanmış insanlardan ayırmıyorsan ve onların geçtiği yollardan geçmekten korkmuyorsan, kaderim bu değildir diyebiliyorsan, kendine olan saygını her türlü zorluğa rağmen kaybetmiyorsan,
SENDEN ADAM OLUR.

Eğer;
Cesaretini kaybetmen gerektiği zamanlarda bile onu kaybetmemişsen, düştüğün yerden kalkmayı biliyorsan, büyük zorluklar karşısında elinden gelen/gelmeyen her şeyi ortaya koyarak mücadeleye devam edebiliyor, sadece dostlarını değil, düşmanlarını bile kendine hayran bırakabiliyorsan,
SENDEN ADAM OLUR.

Eğer;
Hayaller kurabiliyorsan, kaybetsen bile kaybettiklerini geri kazanabileceğine inanıyorsan, her şeyini yitirsen bile cesaretini yitirmiyorsan, “Ne yapmam gerekiyor, evet yapabilirim. Yapmam gerekenler beni korkutmuyor. Yapılması gereken mutlaka yapılmalıdır. İçime korkular kendiliğinden gelse de, başkaları o korkuyu bana verse de ben yine kanatlarımı açacak, karşı koyacak cesaret, irade ve güce sahibim” diyorsan, çevrene örülmüş demir zincirleri kıracak iradeyi yüreğinin derinliklerinde hissediyorsan,
SENDEN ADAM OLUR.

Eğer;
Hedeflerine kilitlenmişsen, yüreğinin derinliklerinde büyük mücadele gücü varsa, sana karşı koyabilecek hiçbir gücün olmadığına inanıyorsan, başarısızlıklar seni yıldırmıyor, aksine daha da biliyorsa, içindeki büyük gücün açığa çıktığını hissediyorsan, korku ile baş edebiliyorsan,
SENDEN ADAM OLUR.

Eğer;
“Ben başkaları gibi bana sunulan, basit ve sıradan hayatı yaşamak istemiyorum, benim büyük düşlerim, büyük hedeflerim var, ben sıra dışı bir insanım ve büyük adamlar gibi ben de başaracağım. Hayatımın gerçek gücü bundan daha fazladır, gerçek gücümün farkındayım, gerekli olan, o büyük sırrı ortaya çıkarmak” diyorsan, birçok insanın yapmaya cesaret edemeyeceği şeyleri yapacağına eminsen,
SENDEN ADAM OLUR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder